23.6.11

Χμμμ…

Νομίζω ότι δεν θέλω πια να αναρτώ οικογενειακά θέματα. Το ξέρω ότι δηλώνω το προφανές, καθώς τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ το μπλογκάκι σαν flickr ή σαν twitter, ανεβάζω φωτογραφίες και επιγραμματικά ποστ για να μην το αφήσω εντελώς παραμελημένο. Ας δούμε από κοντά τους λόγους που οδήγησαν μέχρι εδώ δίνοντας την ανθρωπολογική/κοινωνιολογική προσοχή που τους αξίζει:

• Θέλω όλο και περισσότερο να κρατάω για εμάς τα διάφορα γεγονότα γύρω από το τέκνο. Οι συζητήσεις, το μεγάλωμά του, οι αλλαγές, δεν είναι κάτι που μπορώ να μοιράζομαι πια άνετα καθώς νομίζω ότι όσο πιο δικές μας κρατήσω αυτές τις στιγμές τόσο πιο αργά θα μεγαλώνει… Δεν έχει λογική αυτό το ξέρω, όπως επίσης ξέρω ότι πρέπει να καμαρώνουμε τα παιδιά μας που μεγαλώνουν και να τους αφήνουμε την ελευθερία και τον χώρο που χρειάζονται για να αναπτυχθούν και να ανθίσουν και είμαι απολύτως έτοιμη και ώριμη να το κάνω μόλις ο γιος μου κλείσει τα είκοσι… πέντε.

• Ο νεαρός μας θα διαβάσει κάποτε ίσως τα απαυγάσματα ηλεκτρονικής σοφίας της μαμάς του και τότε ελπίζω να μην κλονιστεί η γερή μας σχέση που βασίζεται στην αγάπη και την επικοινωνία αλλά κυρίως στον αυτοσαρκασμό, το χιούμορ και τη βαθιά κατανόηση στο γεγονός ότι δημοσιοποίησα σε κοτζάμ Ίντερνετ διάφορα προσωπικά του δεδομένα όπως πόσες φορές λέρωνε την πάνα ημερησίως, πόσο μοναδικά άρθρωσε το πρώτο του αγκού και πώς λένε το αγαπημένο του αρκουδάκι.

• Σίγουρα σε λίγα χρόνια θα εισέλθει και εκείνος αυτόνομα πλέον στον διαδικτυακό κόσμο και θα αρχίσει να παρέχει τις πληροφορίες που θέλει, πιθανότατα μέσα από αλλαγές στο στάτους όπως, Μόλις έκανα το πέμπτο μου τατουάζ και Μόλις τελείωσα το τρίτο μου μεταδιδακτορικό στην κβαντοφυσιατρική σχολή της NASA (δίνω ίσες πιθανότητες να δω γραμμένα τα δύο προηγούμενα, μη με ρωτάτε γιατί, οι μανούλες έχουμε μια έκτη αίσθηση).

Δεν ξέρω αν υπάρχει ημερομηνία λήξης στο οικογενειακό blogging. Όπως είπε και μια πολύ έμπειρη μαμά μπλόγκερ, ίσως πρέπει απλά να φτιάξω ένα καφεδάκι και να κάνω διάλειμμα για καλοκαίρι.

11 σχόλια:

ab είπε...

Νομίζω είναι σαφές. Ο γιόκας έφτασε πια σε σημείο να έχει δική του προσωπική ζωή και να μην είναι μόνο ο γιόκας της μαμάκας. Και η μαμάκα αντιλαμβάνεται ότι δεν έχει δικαίωμα να ξεφωνίζει στο σύννεφο την προσωπική ζωή αυτού του νεαρού. Η Διόνα δεν θα πάψει να είναι η μαμάκα και ο νεαρός δεν θα πάψει να είναι ποτέ ο γιόκας αλλά καλύτερα για όλους κα κάνουμε τους ώριμους και να διατηρούμε την ιδιωτικότητά μας. Ένα νέο κεφάλαιο αρχίζει. Σελίδα 1...

Διόνα είπε...

Ab, "να μην είναι μόνο ο γιόκας της μαμάκας";;; Ωχ μην το πιάσουμε κι αυτό τώρα... :)

Αυτό που με ανησυχεί πάντως είναι ότι δεν νιώθω πια τόσο άνετα να ξεφωνίζω στο σύννεφο τον εαυτό μου. Δίνει δύναμη να μπορείς να αστειεύσαι με τις ανησυχίες σου ως γονιός, μειώνει κάπως το βάρος της πίεσης που άθελά σου ίσως ασκήσεις.

Στα νέα κεφάλαια λοιπόν!

gaitanaki είπε...

εγώ πάλι βρίσκομαι στην άλλη φάση. Θέλω να καταγράψω τα πάντα (αλλά δεν προλλαβαίνω!!!)! Είναι γεγονός πως έχω μνήμη χρυσόψαρο και με έχει πιάσει να είναι κάπου γραμμένα, για να τα κοιτάζω εγώ κάποια/ες στιγμή/ες αργότερα και να θυμάμαι. Βαθιά μέσα μου νομίζω πως δεν θα βρεί ποτέ το χρόνο ή τη διάθεση να τα διαβάσει όλα αυτά...ίσως όταν γίνει μπαμπάς ή γεράσει ή είναι άνεργος! χαχαχα! Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις νομίζω (ελπίζω) καλό θα του κάνει...Εννοείται πως αν μου έρθει φλιασιά κι εμένα θα έφτιαχνα καφέ....(δες γαϊτανάκι)
ΚΑΛΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ !!!

sousou είπε...

ε ε ε
ο ο ο
κράτα ανοιχτό
το ιστολόγιο!

Θα αγανακτήσω!

Διόνα είπε...

gaitanaki, σου εύχομαι να έχεις πάντα χρόνο, απολάμβανα το παλιό σου μπλογκ και απολαμβάνω πολύ και τα ποστ στο καινούριο. Νομίζω κι εγώ κατά βάθος ότι και ο δικός μου γιος θα χαμογελάει κάποια στιγμή διαβάζοντας τα ποστ μου. Ένα διάλειμμα κάνει καλό, πάω να ξεκινήσω εκείνον τον καφέ :)

sousou, καφεδάκι είπα να πάρω, όχι μεσοπρόθεσμη απόφαση :D
Φιλιά!

peekaboo είπε...

mantam Diona,
vrisko ti thesi sou apolyta normal, omologo oti den aisthanomai oute ego aneta me to na moirazomai prosopikes leptomereies sto diadiktyo (where do you draw the line, tha mou peis, ela mou nte...)
dont you worry, osa grafeis mexri tora einai poly prosegmena kai de nomizo na enoxlisoun to gioka, isa isa tha tou aresoun kai tha vrei ti mama tou cool

Διόνα είπε...

peekaboo, where do you draw the line indeed! Ας ελπίσουμε ότι θα δώσει την απάντηση το καλοκαιρινό διάλειμμα.

Effie είπε...

Να δηλώσω και εγώ ότι ελπίζω να είναι διάλειμμα και όχι μόνιμη απουσία. Οι αναρτήσεις σου είναι πολύ γενικές και συνήθως κάποιο συμβάν αποτελεί αφορμή για κάποιες σκέψεις οπότε δεν νομίζω ότι θα ενοχληθεί μελλοντικά ο γιόκας. Εσύ θα αποφασίσεις, αλλά να ξέρεις θα μας λείψεις....

Διόνα είπε...

Έφη, πρόκειται απλά για προβληματισμούς και σκέψεις γύρω από το περιεχόμενο μερικών αναρτήσεων, δεν θα ήθελα να σταματήσω, είδα ότι το blogging μου αρέσει και ακόμα περισσότερο η επικοινωνία μέσα από αυτό! Πάντα ήθελα να έχει μαμαδο-οικογενειακό άξονα το μπλογκ μου, βλ. τίτλο :-)

Αλλά ίσως έχει έρθει η ώρα να σκεφτώ αν θέλω να μοιράζομαι και άλλα θέματα τώρα που δεν νιώθω τόσο άνετα με τα οικογενειακά. Δεν νομίζω ότι θα ήθελα να κλείσω εντελώς το... μαγαζί :-)

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή ΜΑΜΜΑΚΑ είχαμε διαισθανθεί την απόφασή σου όταν αναρτήθηκε εκείνο το σιδερόπανο που λυπάται κανείς να το χρησιμοποιήσει...

Σεβαστή η απόφασή σου μολονότι μας στεναχωρεί. Στην αρχή μου φαινόταν εμένα περίεργο που συζητούσες οικογενειακά θέματα (θυμήθηκα τώρα εκείνη την απίθανη ιστορία με τα μαρόν γλασσέ). Μετά από λίγο η ανάγνωση του ιστολογίου σου έγινε εθισμός!

Είναι αλήθεια ότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις μελλοντικές αντιδάσεις του τέκνου όταν ανακαλύψει όλα αυτά και συμμερίζομαι την ανησυχία σου. Από την άλλη μεριά όλα τα επεισόδια ήταν τόσο χαριτωμένα και γεμάτα αγάπη που δύσκολα θα κάνουν κάποιο να θυμώσει κι ας είναι κι ο πρωταγωνιστής.

Περιμένουμε την επιστροφή σου με οποιονδήποτε τρόπο.

dmpexr

Διόνα είπε...

dmpexr, το σιδερόπανο έγινε σύμβολο νέας εποχής :D
Θα δοκιμάσω να συνεχίσω με οικογενειακά (ή και άλλα) θέματα αλλά χωρίς προσωπικές αναφορές και για όσο νιώθω άνετα πάλι. Το μπλογκ είναι εθιστικό και για μένα!

Related Posts with Thumbnails